Saturday, November 17, 2007

> Född med oflax

För att dra en lång historia kort så bekräftades min otur idag.

Jag var på flygplatsen klockan 06 på morgonen för att flyga till farfar för att överraska honom innan livet avslöjar hur kort det egentligen är.

Efter 2 cancellerade flygbiljetter, 3 bookningar, 1 nytt biljettköp, 6 sms till 118100, en outlöst matersättningskupong, 2 säkerhetskontroller, tax-free, X antal samtal till olika buss/tåg/flygbolag, och 3 bagagehämtningar så var jag klockan 12 mitt på dagen tillbaka på hotellet i Trondheim igen med rödsprängda ögon.

På köpet fick jag sura blickar då jag orsakade en försening till en avgång, åka flygbussen tur och retur på samma dag och mitt mål med att surprisa farfar med min oplanerade visit dog som pistolskott i ryggen.



Vilken helvetesjävlakärringmorgon, jag fick aldrig träffa min farfar som jag beundrar så högt på grund av ett jävlapissfuckingflygbolagsjävlafittflyg.

No comments: