Monday, February 11, 2008

> Flyttfågel

Nu har jag varit har i drygt en manad. En hel manad pa en o som skriker turister, sol, och billig sprit.

Utover alla minnesluckor sa har mycket annat hant ocksa.

Bartenderskolan tog slut for en vecka sedan och jag kan nu titulera mig som bartender.

Och nu har jag en hemadress har ocksa. Det finns en del hallhakar har, solen framforallt som har fatt mig tillammans med 4 andra vanner att skriva pa ett lagenhetskontrakt har. "Las Olas" (namnet pa lagenhetshotellomradet) is the place to be, ett stenkast fran stranden och abra runt hornet fran klubbarna.
Balkong har vi ner mot poolen, kommer lagga upp lite bilder snart...

1 comment:

Anonymous said...

va? shit lägenhet asså? låter grymt, hoppas du har det bra i solen. men hoppas också att du kommer hem och hälsar på snart, för jag saknar dig massor! jag har träffat dig typ 5 ggr under det senaste halvåret och det är inte okej! i sommar hänger du med till hultsfred eller siesta...varesig du vill eller inte!