Wednesday, July 2, 2008

> jag har druckit mögel i ett par månader.

Min fina vattenflaska, den är grå med gult lock och den är mig trogen.

Den har ett sportigt utseende och den är greppvänlig.

Jag har med mig min flaska öööverallt.

Jag dricker ur den varje dag och står den inte på skrivbordet ligger den i väskan.

Flaskan fylls med vatten och ibland pyser det en Cvitaminbrus i den.

Ibland har jag låtit mina vänner få smaka på flaskan.

Idag, ett år efter mitt äktenskap med den upptäckte jag för en knapp
timma sedan mögel i botten.

Fy farao. Jag blev riktigt äcklad.

Jag tog mig en fundering och kunde inte förstå hur vatten kunde framkalla mögel.

Men så slog det mig, fan, jag har inte diskat den på typ ett drygt halvår.

Klart att vatten inte genererar mögel, men däremot saliv från flera människor!

Usch, jag får rysningar så fort jag tänker på detta.

Jag har aldrig förr känt mig så ohygienisk som nu!

Jag har misskött min bästa vän och som straff har jag druckit mögel i flera månader.

No comments: