Monday, December 29, 2008

> plånbokengörmighungrig

Nu är jag så hungrig att jag tror att jag håller på att svälta.
Jag har ätit nudlar idag. Såna där 5 kronors nudlar med chilistark krydda. Riktigt gott faktiskt. Jag har också ätit lite yoghurt. Laktosfri sådan med vanliljsmak. Jag tycker den är smarrigare än vanlig yoghurt. Jag är just nu på Everts jobb. Lånar hans internet och tittar på honom när han springer runt och jobbar. Jag rullade in med tåget igår och det är i stockholmsstad som jag ska fira nyår i! Jag har sökt lite jobb både i Oslo och i Sthlm. Går åt hell med sökandet för det finns inga jobb som passar mig. Men men- jobb kommer och går men livet består. Det börjar kännas lite tomt i plånboken och jag känner verkligen hur brutalt lågkonjukturen har påverkat mig. Shit alltså, min ekonomi försvann med kursen. (smilegubbe)
Nåväl, nu ska jag försöka hitta min försvunna man som alltid försvinner och tvinga oss i en bit mat.

No comments: