Monday, September 10, 2007

> kantarellsoppa

Alltså, hur många kids i barnvagn är det som egentligen uppskattar den där fåniga ratten som mamman envist bundit fast på barnvagnsbågen framför ungen?

Har ni någonsin sett ett barn låtsasköra med den?



Igår fick lyan ytterligare tillskott, Märta och Jerker kom också hit.

Så nu bor jag, saxen, märta, robin, jerker, bengt, jonte och henke på 110m2.

Hej Big Brother utan videokameror!



Såg Bourne Ultimatum igår. Han överlevde. 3 filmer. Läs inte det jag just skrev om ni hade tänkt se filmen. Det var inte min mening att avslöja. Men gjort är gjort.



Gjort är också ett kontrakt jag signerat. Kan numera titulera mig som promoter på en reklambyrå.

Den 17e september bär det av. Då ska jag turnera Norge runt och marknadsföra ett nytt betalkort- "re:member"

Det kommer bli bra. Boende, resa, mat och lön inkluderas.

Jag är über taggad.



G´nite my lovers.

No comments: