Thursday, March 19, 2009

> Vissa vet inte om de ska hyra ut ett rum eller söker fru.

Lägenhet i Stockholm sökes!
Jag ska bli samba med min boyfriend. Inte sambo utan samba, vilket är det feminina uttrycket. Ikke sant!?
Vi har letat lägenhet ett tag nu, sedan jag bestämde mig för att flytta till Stockholm för att vara mer exakt. Det ska bli så kul och spännande, men mest ser jag fram emot att få vara flickvän på heltid. Inge mera distans utan nu förblir jag inom räckhåll. Stockholm, staden jag trodde Gud glömde och som jag nöjde mig med att åka dit och turista i kan jag nu berätta att min uppfattning har pannkakat 180°. Huvudstaden är otroligt vacker, jag älskar hamnstäder och skärgården! Mimmi lovar att utbudet är "oändligt". Shoppingen tänker jag! Hejhopp! Se på mig och mina stasser! Det ska bli knallcoolt att utforska staden. En stad som snart är MIN!
Ännu roligare blir det sen när Mimmsan och Maddy flyttar dit, för att inte glömma när paret MIDA också dyker upp på runt krokarna. Om ni trodde våren i Oslo var fin- vänta bara tills vi dricker cappucino under vårglansen på Söder!
Ikväll ska herren min på visning! Jag håller tummarna på att vi får den!Ska bli så spännande att höra hur det gick på visningen.

Nog om min förväntansfulla glädje, nedan ser du fina screenprints på märkliga bostadsannonser som jag funnit under vårt lägenhetssökande. (däran rubriken) Det verkar fungera mer som kontaktannonser än annat!



No comments: