Tuesday, August 14, 2007

> Jag väcker liv i en död fluga...

Gosh, nu har jag verkligen blivit en av dem, en som också ska tönta sig med att blogga och fördriva tid genom att försöka förstå sig på HTML koder.

Jag har blivit drabbad av denna feber och hoppar på den förbipasserande flugan som egentligen är so last year. .

Vad ska jag egentligen skriva om?

När ska jag byta färger?

Jag trodde att bloggare tillhörde en art, en skara människor som försökte göra sig hörda och märkvärdiga .

Men som Jason Diakité skulle säga, "jag är inte den som är den..."

Jag håller med om att bloggen är uttjatad nu, lite played, lite för mycket 2004 och mister Schulman.

Är det igår?

Ja, det är igår.

Men jag fortsätter ändå.

Detta var ju trots allt ett kul sätt att fördriva dagarna med.

Jag ger mun-mot-mun metoden åt en död fluga som vaknar.

Jag tror att jag ska börja skriva på engelska istället. Det är phucktiskt så mycket roligare.



Förresten, rösta vettja!

No comments: