Tuesday, August 14, 2007

> Jag smälter...




Ovan ser du fröken Spektors musikvideo till låten Fidelity.

Hennes utsrålning är bara så wünderschön.

Tyvärr fick jag endast ett par minuter att njuta av Regina Spektor ljuva stämma live.
Duty called, jag var tvungen att lägga på mer slantar på bilen.

Lite ångest har jag över att jag missade typ hela spelningen. Det var ju trots allt denna sockersöta artist som hjälpte mig att överväga beslutet om att ens deltaga på skogsmötet Way out West. Hrmfp.



Kolla gärna min bilddagbok för att se bilder från festivalen.

Ni som inte hade festivalbandet tight kring handleden missade sannerligen något.

Jag hade sjukt roligt, alla hade sjukt tokroligt. Det var det bästa på länge.



Ikväll ska det gamla Ungdomsfullmäktige crewet samlas och skratta tillsammans som förr. Det blir ett re-unionkalas med ledningsgruppen som kommer att hållas i Haren Matssons "Blocket"-inredda lägenhet i Mölndal.

Även detta ska bli riktigt tokroligt.

Återkommer med fler smaskiga detaljer.



So long!

No comments: