Sunday, October 5, 2008

> jag har träffat ett medium

Idag har jag varit hos Kerstin. Hon är ett medium som ger zonterapi och jag fick ett boktips.
Detta var mitt andra besök hos henne och jag känner mig faktiskt lite stärkt.
I ryggen och i mitt inre.
Jag är hursomhelst i Göteborg nu, på ön. Jag tog sjubussen från Oslo igår och var spyfärdig hela resan. I fredags var jag ute med mina kollegor och det var festligt för hela slanten.
Igårkväll åt jag hummer tillsammans med mina föräldrar och deras vänner. Hummersäsongen har börjat och hittills har far plockat upp 38 delikatesser från havets djup. Åhh, vad jag gillar sjömat!
Om några timmar så drar jag tillbaka till Oslo igen.
Lyxen, eller rättare sagt lyckan har jag och får åka bil upp till Oslo. Ett par vänner till familjen har varit och hälsat på mina päron under helgen och ska nu hem igen till Norge. Skjuts!

No comments: