Saturday, November 15, 2008

> From Paris to Berlin...


Igår eftermiddag åkte jag tillbaka till Oslo lagom i tid till Synnes fest. Synnes fyllde 23 och när jag kom innanför dörren var det parthaj med vinkorkar och ûberstora groggar med hela lime i- de var inte skivade eller delade utan de flöt omkring hela med skalet på. Det var en kul utgång. Vissa av oss blev riktigt runda om fötterna i högklackat och skelade hela natten lång. Jag fick med mig ett paraply med ett fake Burberry motiv. Jag är glad att vara tillbaka med mina fina brydar. Men jag är också ledsen för att lämnat mitt guld borta i sthlm. Förrra helgen var vi hemma hos mig och fiskade hummer, sen följde jag med honom upp igen till sthlm för att leka lite landkrabba. Eftersom att jag har "semester" så kunde jag vara hos honom en hel vecka. Och han var snäller mot mig och sjukade sig två dagar.


Jag känner mig som en triangel ibland. När jag inte är i Oslo är jag i Göteborg och när jag inte är i Göteborg är jag i Stockholm.

No comments: