Wednesday, June 11, 2008

> En partner.


Jag har fått mig en partner. Aldrig mer ensam. Min nya partner får mig att le, får mig att dansa och får mig att sjunga. Han är snygg och eftertraktad. Han vet vad han vill och har en sexig antenn som blir precis så lång som man önskar. Han är värd varenda krona. Han har tre rattar som jag kan vrida på och han lyssnar lika mycket på mig som jag lyssnar på honom. Han ger mig glädje, nyheter och håller mig uppdaterad i omvärlden. Min nya partner är trygg. Han kommer aldrig dumpa mig, aldrig falla. Han är stabil där han står på byrån och tar hans batterier slut, laddar jag bara om honom så är han lika glad igen. Mitt nya sällskap kan hänga utomhus för att han har en kropp som är stöttålig och under regn är han torr. Jag tar väl hand om min nya partner och han finns alltid där mig, alltid en arm bort. Men det bästa av allt är att han alltid är där när jag kommer hem från jobbet. Precis där var jag vill ha honom. Han är min bästa vän, han är min Pal.

No comments: