Saturday, June 14, 2008

> Någon som har lust att bo i Oslo vecka 29-32?

Då jag har semester mellan vecka 29-32 är mitt rum ledigt.

Är du intresserad av att bo i Oslo i sommar var staden är full av liv och solen är gulare än i Sverige?
Isåfall ska du läsa följande;
Du kommer att få sällskap av en säng, en byrå, en spegel, ett klädstativ på hjul och en radio. Snygg dessutom.

Det är högt i tak och självklart har jag ett stort fönster med gardiner och en vit matta.

Jag bor runt hörnet av trikken-hållplatsen och har 2 minuters gång till Froger/vigelandsparken.

Till Aker Brygge tar det 10 minuter med trikken och du får en fin 18 minuters promenad till Karl Johan.

Med andra ord ligger allt i promenixavstånd, är du lat tar du trikken.

Mer centralt och samtidigt så lugnt och rofullt nära parken går inte att hitta.

Jag har också ett citycykelkort som du får i tillägg, ett smidigt sätt att ta sig från A till B.

Dessutom har jag väldigt snälla grannar.

Intresserad?

No comments: