Wednesday, April 16, 2008

> fakk iphone, seniormobilen is the new shit.

Ja, alltså, jag börjar ju att bli gammal, ingen tvivel om saken.

Att vara förberedd på vad komma skall är för mig bara ett sätt att planera i god tid.

Jag är ju nu redan inne på min första fjärdedel av livet. Så det hindrar mig inte från att börja

fundera på en säker ålderdom och intresserad av modern teknik som jag är, finner jag flera

lösningar på att hålla mig uppdaterad inom den loopen.

Så när vissa går ut på krogen och andra laddar ner filmer från piratebay börjar jag att se

över mina behov av åldersanpassade alternativ gällande telefoni. (vilket förvisso är högaktuellt för mig idag).





Detta är den mobil jag tänkte införskaffa, en fräshing i modern etapp med slide-principen.









Och min stationära till hemmet.






































Denna tänkte jag ha i reserv, så när glömskan hinner ifatt mig, har jag alltid en extra.

Eftersom att jag som sagt blir allt mer gråhårigare med tiden så är glömskan bara ett faktum.



































Den här knappsatsen är ju hur käck som helst. Det är ju fan ett geni som ligger bak denna.

Ja, denna tänkte jag shoppa mig när jag glömmer av mina vänners namn men dock inte deras tryne.

No comments: