Saturday, April 5, 2008

> Fiasco Timbadonna!

Om två ärade nobelpristagare får barn, vad får de då?

- Jo, ett litet geni vid namn Einstein.

Om då två framgångsrika artister får barn med hjälp av en framgångsrik producent, vad tror ni de får då?

- Jo, ett fiasko vid namn Timbadonna



Jag syftar då på Justin, Madonna och Timbalands plåga "4 minutes". För det första, soundet, för det andra, rösterna och vad sjutton tänkte de med när de skrev låten? Varför försöker Madonna sig på ett Gwen Stefani läte "tic tac tic tac".

Det enda som är bra med låten är när Justin sjunger "Madonna", hans uttal på namnet är ju bara så hett! Sexigt det vill säga. (Jag vet, jag lät otroligt töntig när jag sa det, men jag har en fling för Justin...)

Är det bara jag som håller med mig själv om att låten är kass och att de förväntningar de skapade på deras projekt cyklade ner i diket?

1 comment:

Anonymous said...

Justin Timberlake sjunger lika ljust som Eamon Mulhall - the boy soprano. Tänk vad kastrering kan åstadkomma.