Sunday, March 30, 2008

> Hamkam FC Norge

Mimmi och jag hade våra äventyr med det norska fotbollslaget Hamkam i höstas.

Och av Mimmi blev jag idag väckt genom ett komiskt samtal all the way från Bodö (Nord Norge) som berättade att hon just hade sett hela fotbollslaget på flygplatsen (Där hon stod och jobbade med Re:member Card).

Hon hade blivit så nyfiken men samtidigt skäms så mycket att hon hade sprungit in på toa och gömt sig där en stund...

Min morgon började med galna minnen och Mimmis härliga skratt varvat med hennes pinsamma dialekt. (Läs: "Gottländska klingar inte lika fint i allas öron").

Men av samtalet fick jag fram bland det viktigaste- de hade inte förändrats ett dugg.

Jag klickade just in på deras hemsida och fick läsa att de förlorade med 2-0 mot Bodö. Haha, rätt åt dem, då kan deras fruar där hemma sitta och gråta.

No comments: