Monday, March 10, 2008

> Jobbsök

Fick mersmak av mina 3 praktikdagar bakom bar.

Vilket nu innebär att jag tänker hålla gluggarna öppna efter barjobb.

Tills dess tänker jag skicka ut lite jobbannonser för att visa mitt intresse.



x

En kvinnlig bartender söker jobb.

Gillar kvällspromenader, så jag jobbar gärna OB.

Kollegor inget hinder.



x

En pingla i sina bästa år med vårdat yttre söker jobb som bartender.

Kan dansa och sjunga karaoke om så önskas.

171cm med allt annat än undernärd kroppsfigur.

Endast seriösa svar.




x

RomCola? VodkaSprite?

En avancerad bartender söker jobb på nattklubb.

Dricks är inga problem i min C-kupa.



x

Anställ mig idag och du gör det rätta.

Är numera nykteriskt.

Skicka svar till:
Alkolisternas Rehab Center

409 82 Flaskhals





Håll utkik.

No comments: